90 Dagen Retour / Uitwisselingsbeleid


Hieronder vindt u gedetailleerde instructies voor het verwerken van een retour of omruiling. Het beleid gaat in op de datum van aankoop. Controleer of een van deze artikelen op u van toepassing is en of de artikelen onder ons retourbeleid vallen.


De volgende redenen worden gedekt door onze 90 dagen COMPLETE COVERAGE-retour / uitwisselingsbeleid.

Voorwaarden voor retourneren en ruilen
1. Neem eerst contact op met onze klantenservice voor uw retourverzoek en het verzoek moet worden goedgekeurd.
Belangrijke opmerking: alle items die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd !!
2. Het tijdsbestek voor retourneren en ruilen mag niet langer zijn dan 90 dagen vanaf de aankoopdatum.
3. Alle items moeten worden geretourneerd in een nieuwe en ongedragen staat, zonder krassen of tekenen van slijtage, en mogen op geen enkele manier worden aangepast of gewijzigd.
4. U bent verantwoordelijk voor de retour verzendkosten.

Niet-restitueerbare artikelen
1. Producten worden blootgesteld aan bijtende stoffen of chemicaliën. Blootstelling aan agressieve chemicaliën kan het uiterlijk van uw product veranderen. Deze chemicaliën omvatten, maar zijn niet beperkt tot, vloeibare zilverpoets, zwembaden, bubbelbaden en spa's. Geoxideerd zilver raakt gemakkelijk beschadigd.
2. Producten zijn beschadigd door verkeerd gebruik, verkeerde behandeling of slecht onderhoud.
3. Een vervanging wordt niet geaccepteerd voor terugbetaling.
4. Zilverstukken worden gedetailleerd door oxidatie, na verloop van tijd kunnen ze zwart lijken. Om dit te verwijderen, reinigt u het met een zilverpoetsdoek om het originele uiterlijk terug te krijgen.
5. We accepteren geen retourzendingen voor gepersonaliseerde foto-charm (s), tenzij de afbeelding er anders uitziet dan de foto die aan Funswan is verstrekt, zoals vermeld in ons gedeelte over het retourneren / ruilen voor 90 dagen.

Procedure voor retourneren / ruilen
Stap 1: Als u niet tevreden bent met de ontvangen producten, neem dan eerst contact op met onze klantenservice voor verdere hulp. Onze e-mail naar: funswanofficial@gmail.com
Ons bedrijfsadres: Kamer 605, nr. 10, Jinzhou North Road, Cangshan District, Fuzhou City, Fujian Province, China
Stap 2: Plaats het / de artikel (en) in de originele verpakking en sluit het pakket goed af.
Stap 3: Geef uw pakket af bij het lokale postkantoor.
Stap 4: Zodra we uw pakket hebben ontvangen, zullen we onmiddellijk een omruiling verwerken of een terugbetaling op uw account uitvoeren in overeenstemming met onze retourvoorwaarden. (Ongeveer 5-7 werkdagen)
Eindelijk sturen we u een e-mail zodra we uw retour of omruiling hebben verwerkt.

Restituties
Zodra onze klantenservice uw verzoek heeft goedgekeurd, worden de retouren binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van uw pakket verwerkt. Het geld wordt op uw oorspronkelijke betaalrekening gestort (ongeveer 5-7 werkdagen), afhankelijk van uw bank of betalingsdienst. Uw bank of betalingsdienst brengt mogelijk kleine transactiekosten in rekening.
Opmerking: alle PayPal-betalingen kunnen alleen worden terugbetaald via PayPal, alle betalingen met een bankpas of creditcard worden alleen teruggestort op de oorspronkelijke bankpas of creditcard.

Verzendkosten vergoedingen
De oorspronkelijke verzendkosten en verzekering worden niet gerestitueerd. Hoewel u mogelijk van gratis of ondergewaardeerde verzending heeft genoten, maken we voor elke bestelling de oorspronkelijke verzendkosten. Daarom betalen we onze oorspronkelijke verzendkosten niet terug.

Voor producten die niet beschadigd zijn maar de klant wel wil retourneren, kun je eerst contact opnemen met onze klantenservice om restitutie aan te vragen. Wij ontvangen het product zonder schade en regelen binnen twee tot drie werkdagen een restitutie voor je. (Let op: de verzendkosten voor dit proces zijn voor rekening van de klant)

Funswan vergoedt klant US $ 9.99 als retourverzendkosten onder de volgende omstandigheden:
1. Klanten hebben het verkeerde artikel ontvangen.
2. Het artikel is kapot, defect of heeft een verkeerde gravure. (Voor kapotte of defecte artikelen moeten klanten binnen 48 uur na ontvangst van hun bestelling contact met ons opnemen.)
Let op: Funswan behoudt zich het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als ze in onaanvaardbare staat worden geretourneerd.

ANNULERINGSBELEID
1. Het annuleren van een bestelling binnen 24 uur is gratis. Na deze tijd zijn de kosten voor herbevoorrading / verwerking van toepassing op annuleringen, ook al is de bestelling niet verzonden.
2. Bestellingen die binnen 24-48 uur na bevestiging van betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.
3. Bestellingen die meer dan 48 uur na bevestiging van betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling die bestaat uit de volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product.

4. Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.


Neem contact met ons op: van maandag tot vrijdag (7 pm to 4:30 pm EST)

Bedrijfsadres: Kamer 610, nr. 10, Jinzhou North Road, Cangshan District, Fuzhou City, Fujian Province, China

Neem voor vragen altijd contact met ons op: funswanofficial@gmail.com

Telefoon nummer:+86 134 8988 5489